Defnem2222 Yagmurrrtt çok abartmadan bence içebilirsin sütlü kahveden bişey olmaz diye düşünüyorum bende canım istediğinde içiyorum
Asyaveannesi04 Yagmurrrtt hiç birşey olmaz ben her gün türk kahvesi, nescafe içiyorum 13 aylık olucak emziriyorum
MademoiselleZengin55 Yagmurrrtt Kafeinsiz kahve aldı eşim bana, içine de barista süt katıyoruz çok güzel oluyor.(Barista süt Bim’de var.)Hatta bugün gezerken Ebebekte de gördüm, deneyebilirsiniz.
Mavisali Yagmurrrtt bende emziriyorum 14 aylık canım istediginde içiyorum ki ilk doğum yaptığımdan beri içiyorum.
MademoiselleZengin55 Yagmurrrtt İçinde yağ miktarı %1 ya da 2.Yağsız süt yani.Daha sağlıklı olmuş oluyor.
Boncugummomy1 Yagmurrrtt Bi ara abartısız 2 hafta boyunca hergün içtim 4 aylıkti. Yararlı bise degil tabi ama bebeğe bi sorun olmaz icebilirsiniz