Gkce09 çok sabır istiyor ama ben de eline veriyorum üstü başı yerler berbat olsa da sakin kalıp tepki vermiyorum. Öyle öyle birazcık bile olsa yiyor. Çünkü ben tepki verdiğim zaman gözüme bakarak ağzındakini alıp yere fırlatıyor. Tadını beğenmezse de aynısını yapıyor. Ben de tek çeşit denemeye devam ediyorum hep yesin diye. Bugün 2 minicik çiçek karnabahar yedi mesela hiç müdahale etmedim, devamı yine tükürme.
Bir de kaşıkla yiyemiyorlar eğer varsa çatal verin biraz ona saplamaya çalışırken filan oyuna çevirip yedirebilirsiniz belki.