40 günlük olduktan sonra doktora sorarak gece uyandırmayı bıraktım kendi ne zaman uyanırsa ozaman emzirdim ama benım kızım çok uzun uyuyor 6 saati buluyor uyanması bu süre çokmu uzun ilk ay 1,300 alan bebegım bu ay 700 gram almış gece sütü dahamı yağlı olur sütüm de var yok değil 3,4 saatte bir uyandırmaya devam etmelimiyim sizce