rozalinda_roz suyla yıkayın her seferinde, kantoron yağı sürün. Bez numarasını büyütebilirsiniz sıkınca da pişik geçmez. Çıtçıtlı body giydiriyorsanız bol olsun. Büyüklerden giydirin. Yani orası havadar olsun. Islak mendil ya da bez alerji yapmış olabilir. Ama bazen hepsine dikkat etseniz de geçmeyebilir. Travacort vermişti doktorumuz o geçirmişti. Ama tekrar çıkabiliyor. Anneannem demişti ki bebekler 40 pişiği olurmuş. 40 çıkınca geçermiş. Doğru mu bilmem ama bizim 40ından sonra tekrar olmadı