Merhaba kızlar doğum yapalı 6 ay oldu 3. Aydan beri adet görüyorum. Bekarken olsun evliyken olsun ilk doğumumdan sonra olsun hep adetim düzenliydi. Ya 2-3 gün önce yada günü gününe olurdum 1 gün dahi geçmezdi kesinlikle. Bu 2. Doğumum bu zamana kadar 3 kere adet gördüm yine düzenliydi gününü geçmedi ama bu ay hala olmadım 1 gün geçti korkuyorum hamilemiyim diye korunuyoruz bu ay 2 kere birliktelik oldu pek ihtimal veremiyorum. Başına gelen var mı acaba düzenli olup da bir kaç gün geçtikten sonra adet olan