Merhaba kızlar eşim grip olmuştu sanırım bebeğime geçti kaç gündür öksürüyor doktora gittik boğazlarında kulaklarında ve ciğerlerinde birşey olmadığını söyledi ateşi çıkarsa tekrar gel dedi ama muhtemelen çıkmaz dedi sık sık emzir dedi ve Prospan diye bir bitkisel ilaç verdi fakat 4 gündür içiyoruz azıcık bir azalma oldu bebeğim hala öksürüyor normal midir korkuyorum