Karaköprü Metrolife hastanesi Mustafa Özkan gidin pişman olmazsınız bebeğim korona oldu ona gittik ve ateşi 3 güne düşecek,9. gün tamamen bitecek dedi ve öylede oldu ondan önce 5-6 doktor gezdik özel devlet karışık hiç biri sorunu bulamadı perişan olduk resmen ama Mustafa hoca gerçekten mükemmel bi doktor iki ay önce ifluanza olduk bi ilacıyla toparladık çok çok iyi bi doktor kalıp basarım yani 😂😂