Bir buçuk yıldır kullanıyorum kahvem kaliteliyse köpürüyor ama gerçekten iyi olmayan bir kahvede tek kişilikte falan köpürmüyor ilk zamanlar iyiydide şimdi öyle yapıyor sütlü olarakta dibine tutuyor ama yıkayınca çıkıyor süt olduğu için normal görüyorum ama bence almayın bende ikiside var diye heveslendim ama çokta şey değil yani