hellonil__ valla canım aynı seyden dertliyiz . Oğlum 67 günlük ve cok gazlı . Nurse harveys ve biogaiga damlayı kullanıyorum dönüşümlü olarak . Nurse harveys in şurubu iyi geldi. Papatya cayı içtim günde iki bardak o oğlumun karnını az da olsa yumuşattı . Ilık zeytinyağı masajı yapıyorum . Kimyon tohumu aldım bir bardak sıcak suya 1 cay kaşığı koyuyorum biraz bekletip süzüyorum içiyorum oğluma da iki cay kaşığı veriyorum .sende verebilirsin. Araştır vermende sakınca yok.yemeklerime de kimyon koyuyorum . İnsallah düzelecek sabredicez