Kizlar merhaba çocuğumu sütten keseli yaklaşık bi 2-3 ay olcak ve hala göğsümden sıktıgım zaman süt geliyor ve rengi sarı sarımsı bı süt iltihap gibi sanki? Başına gelen varmı böyle bı durum normal midir acaba? Yoksa bı sıkıntı olabilirmi ? Yani meme ucunu uyardigim zaman geliyor ama yoksa kendi kendine gelmiyor hafif bı dolgunluk var ama acımıyor beni rahatsız etmiyor.Bilgisi olan varmı bu konuda çok sevinirim yazarsanız 🙏