busesue Kızlar 900 km yolumuz var oto koltuğu düşünüyorum almayi 12 saat falan sürüyor 18 aylik kizim oto koltuğu nda oturur mu nasil oyalanir birde rahat oluyor mu yatmasi falan arabamızın isofix bağlantısi da yok kemerle olacak olursa
Mahir busesue koala markasının 3 kademeli yatar modeline bakabilirsiniz biz çok memnunuz yatarlı olduğu için uyurken asla sorun olmuyor bizim arabamizda emniyet kemerli sağlamlığı çok iyi.
pasaklisinkukuli busesue arabalara ısofiks aparatı var 400 tl civarı onu alın arabanızı değiştirirsinix falan oto koltugu sıkıntı olur ısofixsiz olursa Isofixli 360 derece dönenlerden alırsanız kokay okur yedirmesi oynaması falan
Denizanasi92 busesue ya burada 360 önemli değil falan diyorlardı ama ben çok pişmanım bence 360 dönen bi model alın. Besafe kullanıyoruz biz dışarıyı görebiliyor
busesue Mahir baby plus multiage diye bi marka var 360 dönebilen yatis özellikli onu düşünüyor z ama uzun yolda nasıl olur ya durmazsa diye icimden geçirmiyor degilim