35 haftalik doğum yaptım enefksiyonu vardı ve vanustan oksijen veriliyordu bugün Enfeksiyonu yokmuş oksijensiz devam ediyormuş ama dün akşam iki kere kusmus bağırsak sorunu olabilir diye damardan beslemeye devam ediceklermis bu durum başınıza geldi mi