Merhaba ben 47 kiloyla hamile kaldım 61 le doğuma girdim sezeryan doğum yaptım doğumdan 10-15 gün sonra 53 kiloya kadar indim şu an bebeğim 3,5 aylık ama bir buçuk aylıktan sonra tekrardan kilo almaya başladım düzenli olarak yemek de yemiyorum sütüm azaldığı için emziremiyorum da ama sürekli kiloma artıyor ve şu an 58 kiloya kadar çıktım benim gibi olan var mı sizce neden böyle oldu göbeğimde geçen aydakilere göre daha büyük nedenine inanın anlayamadım sizce zayıflamak için ne yapmalıyım özellikle de göbeğimin gitmesi için