BuzluKahve expectopatronum Bizim de 120*200. 1,5 kişilik diye geçiyor. Yataş Blue Star aldım. Evlenip gidene kadar kullanabilir:)
expectopatronum BuzluKahve oh ben de yataştan buldum yatağını öyleyse çok sevindim teşekkür ediyorum 🥰
expectopatronum BuzluKahve aslında direkt böyle çitsiz bi model istiyodum ama yastık da olsa çok açıkta korunmasız kalır gibi geldi. Sizce hangisi daha mantıklı?
expectopatronum gizemlili @ceybug bu modeli trendyoldan bulmuşum. Baby kinder fancy doğal montessori yatak diye geçiyo. Ama ben oradakinin kalitesine güvenemediğim için kendim yaptırıcam. 😬