Fryyncrsn kortizonlu ürünler kullanmaktan bu durumda çekinmeyin. Hamileyken krem kullanmıştım ürtiker çıkardığım için vücudumun 3 de 1 inden az bir bölgeye sürdüğüm için bebeğe geçmez dedi 3 doktor gittik. O yüzden bebeğinizin poposu zaten süreceğiniz yer belli. Hemen acısını alır hızlıca toparlar doktorunuz kortizollü önerdiyse kullanın sonra diğer kremlerinize devam edersiniz boş bol havalandırın bezi hemen bağlamayın ve ıslak mendil sürmeyin bir süre yıkayın kaka yapınca