Merhaba hanımlar ben yeni kayıt oldum. Bebeğim 2900 doğdu sonra kilo kaybı sarılık oldu derken her ay korkuyla doktora gidiyoruz kilo çok almamış diye. Maalesef bu ayda 300 gr almış . Emziriyorum bu arada ayrıca 2 kere falan 90 ml mama yiyordu yerse tabi reflüsü var birde. Doktor mamaya ağırlık verelim 4 kere verelim birde tadıma başlayalım eğer ek gıdayı severse ona ağırlık veririz dedi. Şuan 5800 bana görünüş olarak çok zayıf gelmiyor ama kilo az alması kafama takılıyor napabilirim önerileriniz var mı ? Mamayı da artık zorla veriyorum kıyamıyorumda bu seferde karnı çok şişiyo rahatsız oluyo valla napcağımı şaşırdım 😔