Hzrymn Merhaba Alt açma örtüsü alıp stok yapmak istiyorum, hangi marka daha uygun ?? Bilginiz var mı ?
Gunes789 Hzrymn baby me alıyorum 60*60 25lisi 85tl. Uygun mu bilmiyorum ama kaka çiş geçirmiyor memnunum
Rozerinn Hzrymn ben tek kullanımlık olan alt açma bezlerini kullanmıyorum hamur diye bir markanın alt açma minderini aldım onu kullanıyorum
Nazikomom Hzrymn bime gelen çok uyguna geliyordu ben 3 paket öyle stok yaptım Migros alt açma da indirimdeydi ondan da bi paket aldım. Daha da almam zaten 8 aylığız.
Nargiza97 Jenny willy bime geliyordu en uygun onu biliyom 5-6 tane stok yapmıştım sonra babyme 40 lı 60-90 aldım 2 tane 2 e kesiyordum daha bitmedi 8.5 aylığız bundan sonrada almam
Kaderr_r Hamur diye bi markanın alt açma minderi var onu alabilirsiniz tek kullanımlık değil baya gider çiş falan yapınca siliniyor ben bayadır onu kullanıyorum