Kizlar bebeğim 7 buçuk aylık 2 hafta önce ön alt iki dişi çıktı çıktiginda çok ama çok sevindim ama sürekli göğsümu ısırıyor emzirmek istemiyorum korkuyorum kızıyorum ısırinca gülüyor kızdığımi anlamıyor ve devam ediyor ısırmaya ne yapmam lazım çok acil yardım edin lütfen bu süreci nasıl atlattiniz