mlkcbn benimde sütüm yeterli gelmediği için ilk gündendir mama kullanıyorum 2 ay aptamil kullandık 2 aydır bebelac kullaniyoruz canım ikiside hemen hemen aynı pek fazla bir farkı yok sadece mamayla beslendiği için 2 saatte bir o kadar vermen yeterli bence fazla değil bende günde 3 4 sefer veriyorum 90 cc