Kızlar bugün doktor kontrolüne gittik göbek kordonu düştü doktor da artık sık sık yıkayın dedi. Ordan işitme testi için bölüme gittik. Orda bulunan hemşire de pazartesi gelin ama bebeği yıkamayın o zamana kadar dedi. Simdi ne alaka anlamadım da sorayım dedim işitme testleri yapılırken size de böyle dediler mi?