Kızlar oğlum 2,5 aylık 4 gündür kaka yapmıyor dün zeytinyağı içirdim poposunu uyardım fitil verdim yok. Doktora gittik yalancı kabızlık olur diyor sabah akşam fitil ver uyar diyor verdim yine fitilde bugün yine gelen giden yok. Bağırsaklarına bakıldı düğümlenme vs de yok. Gaz çıkıyor ama kakaya dair hiçbir şey yok bebeğim sürekli ıkınıyor. Var mı önerisi olan