Yrnkskn Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var sol gözü çapaklanıyor sürekli doktorum damla verdi ama yine de ara ara oluyor Bi öneriniz var mı
Kdm Yrnkskn bize çocuk göz doktorumuz çapaklandığı zaman çayın demiyle silebilirsin demişti bi deneyin