Bu ay iyice hareketlendi eskiden her gün kitap okurduk şimdi ya kaçıyor ya kitabı yırtmaya çalışıyor 2 dk tutamıyorum hareketli olması gelişimi vs şikayetim değil asla ama odaklanamıyor mu acaba diye tedirgin oluyorum. Yoksa yeni hareketlendigi icin mi böyle oluyorlar bu aylarda 🙈🙈