Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 7.ayına girdi çok şükür. Bugün doktor kontrolümüz vardı. Geçen ay ile bu ay arasında sadece 300 gram almış. Ben deliricem yani. Bu çocuk neden kilo almıyor? Ek gıdaya 5,5 aylıkken geçtik. Anne sütü de alıyor. Bu aralar göğsümle kavga ediyor gerçi. Emmek istemiyor. Savaş veriyorum resmen ensin diye. Diş sorunlarımız var. O yüzden emmek istemiyor diye telkin ediyorum kendimi. Ek gıda konusunda da çok hevesli istekli değil açıkçası. Yemek istemiyor. Binbir çeşit kılığa girip yediriyorum ama en nihayetinde yediriyorum yani. Her sebzeyi meyveyi yiyor çok şükür. Tadına bakmadığı hiçbişey kalmadı nerdeyse. Takibini çok iyi yapıyorum. Niye bilmiyorum ama bu çocuk bir türlü istediğim kiloyu almıyor. Çok hareketli kabul ediyorum. Doktorumuzda ayına göre gelişiminin iyi olduğunu söyledi. Fakat araştırmalarıma göre 7 aylık bebek ayda en az 450,en fazla 900 gr almalıymış. Biz sınırın altında kalıyoruz kaç aydır. Önerileriniz neler bu konuda? Ben şunu yaptım o ay bebeğim güzel kilo aldı diyen annelerimiz.. Lütfen yardım edin ben ne yedireyim ki bebeğime az da olsa kilo alması İçin? Ne önerirsiniz? Tavsiyelerinize aşırı ihtiyacım var😩🥺