Hamilelikte ve emzirme sürecinde sigarayı bırakamadım. Ama Winston xence grey diye saçma sapan bi sigara vardı onu içiyordum 😅 normal bir sigaradaki nikotin miktarı bu sigarada 6-7 sigaraya denk geliyordu. O kadar az yani . Bırakamıyorsanız bu marka aklınızda olsun. Keşke bırakabilsek ama beceremedim ben