Merhabalar. Oğlum 24. Ayının sonunda daha önce çok post açmıştım. Tv maruziyetimiz vardı , kelimelerimiz , taklit yeteneğimiz azdı. Bir oyun okulu buldum. 24-28 ay yaşıtları varmış 3-4 başka bebek. Psikolog eşliğinde haftada bir kaç gün etkinlikler yapacaklar arkadaşlarıyla. Fakat oğlum konuşamıyor olduğundan nedense çok endişeliyim. Dil gelişimi ve akran iletişimi için bu tarz yerlere götürüp faydasını gören oldu mu? Yani gitti ve kelime dağarcığı arttı , algısı , iletişimi arttı diyen annelerim yazabilir mi ne gibi faydalarını gördüler