Yusufunannesii Bebek her arandığında aç olduğu anlamına gelmiyor,gazı olabilir,annesini istediği için olabilir,dünyaya adapte olmaya çalıştığı için anne karnını özlüyor olabilir ya da başka bir problemi olabilir.Genelde ilk üç ay bebekler aç olmasalar dahi meme emiyorlarsa meme,emmiyorlarsa da biberona düşkünlük gözlemlenebilir.
46 günlük bebişiniz için verdiğiniz mama çok fazla,kusmasının sebebi de fazla gelmesi.90 cc bir öğünde fazlasıyla doyurur,en az 2 saat sonra acıkması lazım normal şartlarda.
Bir de uykuya dalamaması,huzursuzluğu vs için bebeği sakinleştiren sesler var onlarla uyutmayı ya da sakinleştirmeyi denediniz mi?
Mesela iphone kullanıyorsanız bebek uyutucu diye bir program var,işinize yarayabilir.