Beyblale eşim gastroenterit olmuştu ben lohusa iken 3. Gün, eşimden anneme geçti (acillik olacak kadar yüksek ateş ve durmayan ishal), 5 gün sonra da annemden bana geçti 38.5 olmuş ateşim haberim yok acilde serum takılmıştı. Maske kullandım ve yatak başımda el dezenfektanı vardı. Yıkandım resmen onunla bebeğe her dokunuşumda çok şükür bulaşmadı annem ve eşim 10 gün yaklaşmadılar odaları ayırdık filan çok çabuk bulaşan bir mikroba bulaşmışız meğer doğum zamanı