Happymamii Kızlar sma nasıl bir mama sma 1 ama ? Bebeğim günde 2-3 kere kaka yapıyo normal mi kilomuz biraz düşük meme reddi yaşadık sadece mama yiyor. Sma kilo aldırır mı ve aslında bebelac golduda merak ediyorum doğrusu o nasıl kullananlar yazabilir mi 4 ay 26 günlük bebeğimm sma 1 mi bebelac gold 1 ?
alparslan223 Happymamii canım ben bebelac gold kullandım o kadar çok gaz yaptıki bizde çocuğum ağlamaktan mahvoldu hastaneye götürdük lavman yapmak zorunda kaldılar çok mama denedim bize sma çok iyi geldi hem kilo yönünden hemde kabızlık yapmadı ama biz hem anne sütü hem mama devam ediyoruz bende emme reddi yaşıyorum ama zar zor veriyorum hemde sma içiyorum bence sma kullanmalısın
pitircikk ruveydaensar Happymamii Ben de oğluma sma optipro 1 kullanıyorum 2 ay 26 günlük. Hem anne sütü alıyor hem mama ve kakasını 2-3 günde bir yapıyor. Sma az da olsa gaz yapıyor o yüzden ben de bebelac gold aldım denemek için, elimizdeki sma mama bitince bebelac goldu deneyeceğim.
Alyaminannesiii Happymamii benim bebeğim de sadece mama yiyor sma1 kullanıyoruz 2 ay 7 günlük doğdugundan beri mama yiyor hiç emmedi kilo alımı iyi gaz sorununuz varsa comfort alın eğer yoksa optipro kullanabilirsiniz çünkü optipro biraz daha uygun fiyatlı ama eğer kilo alımından memnum kalmazsaniz comfort kullanabilirsiniz ☺️
SefaNurUmay0508 Happymamii 3 ay 22 günlük bebeğim sma optipro aptamil 1 aptamil conforline kullandık hepsi bebeğim de gaz be aşırı kusma yaptı şimdi bebelac gold kullanıyorum gayet memnunum kızım kolik bir bebek olduğundan 2 güne 1 kakasını yapıyor maalesef sma vs kullanırken 5 günü bile geçiyordu ve çocuk gazdan uyuyamıyordu kesinlikle bebelac gold çok gzl bir mama hem bütçe açısından da iyi
ruveydaensar alparslan223 benim kızım da sma içiyor ama kakasını 4-5 günde bir zorla yapıyor. Ben de değiştirmeyi düşünüyorum siz oyoe deyince kararsız kaldım ya diğerleri daha kötü yaparsa diye
alparslan223 ruveydaensar bizimde başta beri öyleydi ama her çocuk farklı oluyor sma kullanınca kaka yapmamız düzene bindi ama biz damla da kullanıyoruz anne sütü alamayan çocuklar genelde hep kabız oluyormuş biz biogaia kullanıyoruz o damlayı kesinlikle öneririm mamasına sabah akşam 10 damla veriyorum ve damlayı verdikten hemen sonra kakasını yapıyor
ruveydaensar alparslan223 deneyeceğim canım mutlaka 🙏🏻 çünkü artık üzülmeye başladım huzursuzluğu ve kısa uykularınin sebebini de ona bağlıyorum çünkü belki hepsine birden iyi gelir 🥲
alparslan223 ruveydaensar kesinlikle dene canım benim o kadar uzun süre kabızlık yaşadı ki bebeğim ilk ay kilo bile alamadı doğru düzgün 🥹o yüzden bu konuda size yardımcı olmak çok isterim ben çok sıkıntı yaşadım maalesef
Minikkussum Happymamii merhaba aradan baya geçmiş ama bizde beş ayligiz kilo alımı nerdeyse hiç yok siz hangisini aldınız fayda gördüğünüz oldumu kilo açısından
Yeniannee21 Hem emzirip hem mama veriyorum bebelac goldu denedik doktorumuz kabızlık yapabilir dedi ama bebeğim zaten tadını hiç sevmedi sma optipro kullanıyoruz bebeğim tadını seviyor, zaten mamadan önce de gaz problemimiz vardı ekstra arttırmadı