Kızımız daha 7.5 aylık ve çok acı çekiyor çok bir zamanı kalmadı malesef 😔 Lütfen az çok demeden destek olalım bir SMS 20 TL imiş. Hiçbirimiz batırmaz zengin de etmez … Instagram’da @kumsalanefesol sayfasından valilik izinli bilgilerine ıbanlarına ulaşabilirsiniz Lütfen destek olun.. postu sabitleyin lütfen daha çok kişi görsün. Bu hepimizin çocuğu olabilirdi lütfen görmezden gelmeyelim güzel anneler. Dükkanı olanlar aileden kumbara talep edip kumbara koyabilirler bereketi de artar yardımlaşmak güzeldir lütfen destek olalım