Oncedende yasiyordum ama senede iki uc kez oluyordu. Su an ayda bir ikiye kadar dustu. Bazen istemsiz titremelerim oluyor, ellerim titriyor. Esim çok sıcak diyor ama ben aşırı üşüyorum. Onun tisortle gezdiği evde ben yun kazakla dolaşıyorum. Bide arada çarpıntım, göz kaymalarım, bas donmesi falan oluyor. Bunun için hangi bölüme gitmeliyim?