Bebegım 16 aylık bır kac sefer sabaha karsı kustu gun boyu hıç bışeyı yok ama sabaha karsı kusmaya calışıyor resmen buyuk ınsanlar gıbı oguruyor, içi dışına cıkıyor gece boyu sık sık emıyor o mu rahatsız edıyor acaba.. Bır turlu anlamıyorum acıle gıdıyoruz ıgne vurup gonderıyolar, cok korkuyorum kusarken bışey olacak dıye🙏🙏