Merhaba anneler 2 yaşında bir kızım var
1 ay sonra doğum yapacağım inşallah bir oğlum olacak ,
Sizler kardeşleri nasıl tanıştırdınız , neler yaptınız, nasıl konuştunuz falan fikir verebilir misiniz?
Hediye alma meselesi falan çok saçma geliyordu bana araştırdım uzmanlar önermiyor, bi bebeğin hediye alamayacağını anlayacak kapasitedeler saçma sapan çocuklarınızı kandırmayın diyorlar yani özetle 🤣
Siz neler yaptınız biraz örnek verir misiniz