Nil2022 biri şehir dışında ikisi bulunduğum şehirde ikisi özel birisi devlet, üç tane doktorumuz var 3üne de aylık kontrollerde sırayla gidiyorum 3 ü de gece beslemene gerek yok demedi. Artık kaç ml mama vermeliyim ayına göre dediğimde gündüz şu kadar gece şukadar diye cevap alıyorum. Bide zaten çocuk mızmızlanıyor acıkıp. Hanımefendi yazdım ya tekrar okusanız madem benim yazdığımı şeye anlatır gibi tekrar anlattırıyorsunuz, yazdım ya 3 saat 4 saatte bir besliyorum uyanmasını beklemeden ama zaten beklesem de kendisi kurulu alarm gibi 3 saat olduğunda başlıyor mızmızlanmaya dedim ya. Ve ben açıkladım ya hiç uyumuyor çok zor ve huysuz bi bebek gündüz zaten hiç uyumuyor ben sürekli tek başıma ilgileniyorum en azından gece uyusun diye uyanmasını beklemiyorum diye. Ayrıca anlayamadım şimdi uyku esnasında mama vermemelisin diyorsunuz ama uyurken sessizce beslemeniz çok farklı şeyler diyorsunuz, ikisinde de uyuyor, ikisindede yatıyor, ikisinde de uyurken mama içiyor nasıl farklı şeyler anlayamadım? 🙄 uyanıkken de paldırküldür al sana mama ho ho demiyorum sonuç olarak. Sonuç olarak sorduğum sorunun cevabını vermediniz ki bana kendinizce yargıladınız sadece. Sorum şu “artık uyandırmanıza gerek yok yazılarına denk geliyorum ama ben EN BAŞINDAN BERİ UYANDIRMIYORUM. **en başından uyandırmalıydım da, belli zaman sonra mı acıkıp beslemeyi beklemeliydim, uykuda beslememeliydim ve beslememeli miyim? Hep uykuda beslemem şimdi onun için bi sorun mu veya ileri dönük bş sorun oluşturur mu? Sorum bu. Gayet tane tane yazıyor oysaki. Neyse sağolun, uyurken ki zararını anlatmış oldunuz en azından… :))