Öncelikle teşekkür ediyorum ve tiksinen olursa özür dilerim 3 yaşında oğlum var bagzi davranışları beni çok rahatsız ediyor tabi bu davranışında halasının ve babaannesinde payı var ilk basladiginda ben çok kızardım çocuk o bişi olmaz bırakır derlerdi burun karistirma ve ağzını burnunu koluna silmesi tel parmak yetmiyormuş gibi halası gülerek 2 parmakla oğlum bak böyle yapacan dedi o günden sonra çocuk iyice zıvanadan çıktı beni dinlemez oldu ben kızınca bana kizarlardi dün bir yere gittik ve çocuk ister istemez gene aynı saçmalıkları yaptı ne pissin çocuk çok kötüsün diyip çocuğuma resmen hakaret eetiler şeker yedirdiler elleri yapisakli olunca pis çocuk bidaha şeker yemiceksin carparim sana dediler bu anda kendimi zor tuttum bişey dememek için aşırı kalabalık biryerdeydik oğlum gel cizgifilim açayım sana arabaya gidelim dedim kaynanamdan öyle kurtardım çocuğumu başta kendileri alistirdilar şimdide rahatsizlar ben mücadele etmekten yoruldum ama pes etmiyorum bu ağzını burnunu koluna silme olayını ve yersiz zamansız burnunu karıştırmasini nasıl biraktirabilirim tecrübeli anneler yardım edin lütfen internetten araştırdım baktım ama burun karıştırma için sadece bağırmak kızmak yerine o anda line bı oyuncak bişi vermek göstermek gibi farklı şeylerle bıraktırmak sağlayabilirsiniz yazıyordu ama bu bana göre anlik bıraktırma çözümü