Kızlar bebeğim 4 aylık şimdilik pusette yolculuk ediyoruz ama zam gelmeden almak istedim. Ne zaman oturtabilirim 6 aylıkken artık geçebilir miyiz oto koltuğuna. Bir de sanki yatış pozisyonu bana yetersiz geldi rahat edebilir mi bilemedim . Memnun musunuz, deneyimlerinizi paylaşır mısınız