Kızlar dün doktor 3 buçuk aylık bebeğime zinco damla verdi banada probiyotik verdi kullanmam için, aranızda bu damlayı ve probiyotik kullanan var mı? Bebeğm kolik değil fakat gazlı bir bebek. siz bu zinco damlayı nasıl kullandınız emzirdikten sonra mı vermem gerekiyor? Bize gündü 3er defa 3 damla şeklinde kullanabilirsiniz dedi. Kullanıp da fayda gören varmı? Bir de probiyotik kullanan varmı iyi gelir dedi anne sütü alıyorsa gaza