Malum pasta fiyatları uçuyor ben kendim evde yapsam diyorum ama ya yapamazsam o an diye de içim içimi yemiyor değilevde yapan varmı kızlar pastasını kimin tarifine göre pandispanyay ı yaptınız tam tuttumu ? Fotoğrafları varmı açıkcası tedirgin oluyorum biraz ama o kadar parada vermek istemiyorum