Artik kafayi yiyecegim karni ac emmek istemiyor ağlıyor uykusu var uyumak istemiyor deli gibi ağlıyor kucakta gezdiriyorum ağlıyor yatiriyorum agliyor bu ara iyice coştu neden böyle oluyor neyapacagimi şaşırdım cok yoruldum sizin bebekleriniz nasil bu ayda olanlar 😥