Merhaba kızlar bebişimin gaz sorunu var çoğu postlarda denk geldim kimyon çayı denilmiş kullanan varmı varsa nasıl kullandınız günde kaç defa içtiniz ve bildiğimiz kimyon tozundan mi yapıyorsunuz nasıl yapıyorsanız bilgi verir misiniz faydasını gören varsa ? Başka önerilere de açığım :) şimdiden teşekkürler 💕