Annis-ogul benim bebegimde suan 14 aylık çekyat kenarından gidiyor iki elle ama bırakmıyo ben yurutunce 15 adım gidiyosa oturmak istiyor , hic hevesi yok gibi , ellerini bırakımca duruyor ama sanki heycanlanıyo sizce ne zaman yurur ya sizin bebeginizde gec yurumus ya sormak istedim. Bide benim kızımda kilolu