Arkadaşlar bebeğim 4 aylık oldu doktor tavsiyesi ile ferrum damlaya başladık 5 buçuk kilo olan bebeğim için günde 6 damla vermemi istedi. 4 gündür kullanıyorum damlayı ama bebeğim geceleri uyumuyor aşırı huysuz ağlıyor sebepsiz anlayamıyoruz kabız desem değil dün tuvaletini yaptı ama hala huzursuzdu. Bu damlayı kullananlar bu gibi sorunlar yaşadı mı merak ediyorum açıkçası sebebini damlaya bağlıyorum çünkü 4 gündür başka bir değişiklik yok hayatımızda. Başına gelen var mı sevgili anneler ?