Benım bebeğim 6 aya kadar 10 günden önce yapmıyordu annene sütü alıyordu sadece. Ek gıdaya başlayınca düzene girdi elhamdülillah.. Doktorum 10 güne kadar yapmaması normal demiştim anne sütü alan bebekte. Bazen 12 13 güne çıktı o zman doktorumu ararım fitil vermemi önerdi. Yani ıkınıyorsa, huysuz sa, sancılanıyr kendini sıkıyorsa fitil kullan Ddi