D-Ayyildiz1 benim bebeğim de öyle çok kusuyor. 4,5 aylık olduk hala kusuyor. Doktorumuz relactaz diye diye bir damla önerdi bize 3. Ayımızdan itibaren kullanıyoruz. Çok faydasını gördüm ben. 10 gün kullanıp 1-2 gün kesiyorum ben damlayı (kendi isteğimle) acaba kusması geçmiş midir diye? Damlayı bırakınca geri başlıyor kusmalara. Damla kullanırken de kusmaları oluyor tabiki ama öyle oluk oluk fışkırarak değil. Normal kusmalar. Aşırı emdiği için veya emdikten sonra çok hareketlenip mideye baskı yaparsa kusuyor. Ben damladan memnun kaldım. Sen de bir doktoruna danış istersen