Yunel Arkadaşlar buhar makinası almayı düşünüyorum içinizde alan varmı malum kış geldi bebeğim bu 1 haftadır çok kötü hasta kışında petekler yanacağından ev havasız kalıcak özellikle geceleri alıpta memnun kaldığınız bir marka varmı çok abartılı fiyatlarda birşey almak istemiyorum internetten makul fiyatlı küçük hemde gece lambası olanlar var sizce iyimidir onlar
Mucizemoglum Yunel ben kullanıyorum. Comfort plus adi internetten almıştık çok memnunum geceleri 2 saat calistiriyorum mavi lambası yanıyor calisirkende
Yunel Mucizemoglum kaça alıştınız peki öğrenebilirmiyim acaba benim dediklerimden mi İnternette gördüklerim böyle yuvarlak top gibi en düşük 60 faln Gamzeciks
Mirac05 Yunel bende durayım burda benim bebeğim hep tıkanıyor bronsit var ne ise yarıyor tam olrak acaba