vaniscosla 10. gününden beri yani 3,5 aydır neredeyse her gün bir saat bebek arabasıyla çıkarıyorum. Ona da iyi geliyor bana da hareket oluyor. Avm gibi kapalı alanlardan çok hava alabileceği yürüyüşler tercih edebilirsiniz belki. Yeni yerleri görmesi de gelişimi açısından iyi olur. Kanguruda yüzü bana dönük olunca sıkıldığı için 5. ayı bekliyorum böylelikle dışarı dönük kullanınca etrafı izler diye düşünüyorum😇