incitanem3 Elimde iki paket pure Baby bezleri var 48′li 4 numara. Bir paketi açıldı içinden birtane alındı bir paketindede yarısından çoğu dolu ilgilenenler bakabilir
incitanem3 PatronBebek iki adet 48′li paket. Biri açıldı içinden birtane aldım. Diğer paket de açık ama yarısından fazlası dolu kızıma küçük geliyor elimde kaldı. 100 TL ye satıyorum
incitanem3 seboss35 kullandım yapmıyor ince olmasına rağmen hiç sorun yaşamadım sadece kakası yurutecte yapmış fark etmeden üzerinde ziplayinca sırtına kadar çıkmıştı 😂