Emin ol benimkide öyleydi. Doğduğunun ikinci haftasından günde iki kere mamaya geçtim. Mama öcüymüş gibi yanaşmadım hiç. Şimdi diyorum salakmışım. Hem anne sütü hem mama alıyor. Anne sütüde aldığına göre bi problem yok
Bugün 3 aylık 1 günlük oldu ve 4 gündür günde iki üç defa meme reddi yaşıyoruz. Memeyi tutmak istemiyor katılarak ağlıyor sonra hoop gelsin mama
Ben mutlu bebe mutlu. Sonradan zaten alıyor memeyi o yüzdende sıkıntı yapmıyorum. Boşver akışına bırak onlar istedikleri gibi yapıyorlar bi günleri diğer günlerini tutmuyo zaten 😂 Emmezsede arada sağıp verirsin nolacak yani. Diğer katı öğrenişmişliklere karşıyım artık. Aman memeden alsın aman sizinle iletişimi çok önemli aman memeden ayrılırsa hastalanır aman sütün azalır aaamaaaannn her çocuk öylede böylede büyüyor hanımefendiiiğ. Memede durmuyor diye anasını bırakan çocuk görmedim ben daha. Sakin kalın sakin devam edin çocuk sizin çocuğunuz ve en iyi onu siz tanırsınızz 🌾