ilknurcelik 50 günlük bebek için 90 cc fazla değil mi canım bende dogdugu gündendir aptamil kullanıyorum memede veriyorum ama 50 günlükken 60 cc veriyordum sonradan 90 120 diye arttırdım belkide ondan böyle gazi vardır karnı taş gibi oluyordur çünkü bi ara bende doymuyor diye sizin gibi fazla verdim gazi fazlalaştı ve kaka yapamiyordu