Gusa2 kızım 1-2 aylıkken saçı ıslanınca ağlıyordu sadece. Önce vücudunu yıkayın saçını daha sonra ıslatıp yıkayın öyle öyle alışır. Şimdi hiç ağlamıyor hatta seviyor. Yüzüne de direkt su dökmek yerine elinize suyu alıp hafif hafif temizleyin, yüzüne su direkt gelince de hoşlanmıyor olabilir